دوره آموزشی پیشرفته فارکس و ارزدیجیتال

امیرحسین قوام ارا


شانسی و احساسی ترید نکنید. ترید کردن قائده و اصول دارد و افرادی که با استراتژی و تحلیل درست وارد معاملات می‌شوند، سودهای بسیاری بدست می‌آورند. از طرفی افرادی که هیجانی و بدون دانش وارد معاملات می‌شوند، همان کسانی هستند که انگار تمام بازار دست به دست هم داده تا پول آنها را بالا بکشد!! بنابراین داشتن استراتژی ترید می‌تواند سرمایه شما را به صورت تضمینی چندبرابر کند. استراتژی‌هایی که امیرحسین قوام با تجربه ضررهای زیاد در طی چند سال آموخته و به صورت آزمایش شده آنها را به شما نیز می‌آموزد. در این دوره به 10 استراتژی برای بازار ارز دیجیتال و فارکس دسترسی پیدا خواهید کرد که در قالب ویدیو، نحوه به کارگیری و استفاده از آنها و تجربه تریدهای موفقیت آمیز را خواهید آموخت.

یعنی اینکه بعد دیدن این دوره دقیق شما متوجه میشی کجا ورودکنی و کجا خروج کنی
من سعی کردم به خاطر اینکه خیلی ها زمان بسیار زیادی برای آموزش ندارن خیلی فشرده وبا کیفیت در کمتر از 15 ساعت کاملا همه  آنچه نیاز برای کسب درامد از بازار دارید بهتون آموزش بدم. و درضمن تیم امیرحسین قوام شما را رها نمیکنه و تا یک ماه تمام نقاط ورود و خروج شما را چک میکنه تا کاملا شما به بازار تسلط پیدا کنید. مطمعنم شکارچی ها خوبی این دوره به بازار تحویل خواهد میبینمت داخل دوره دوست ارزشمندم.

دوستانی که داخل اینستاگرام بنده را دنبال میکنند در جریان هستن قیمت دوره حضوری بنده 100 میلیون تومان بود ولی به خاطر اینکه بسیاری از عزیزان نمیتوانستنند استفاده کنند بنده تصمیم گرفتم انلاین این دوره را اماده کنم وبا قیمت خیلی کمتر ولی تعداد بالا به فروش برسانم که تمام عزیزان حرفه ایی شونند
امیدوارم که شما هم مثل بقیه دانشجویان عزیزم بدرخشید.

نوع دوره آنلاین
سطح دوره حرفه ای
نیاز ندارد به پیش نیاز
زبان فارسی
زمان 20ساعت
روش دریافت مشاهده آنلاین
پشتیبانی دائم(تا زمانی که شما به درآمد برسید)

توضیحات دوره

دوره پیشرفته استراتژی معاملاتی

جهت خرید کلیک کنید
تومان10000000
تومان 3,900,000
  • سطح دوره حرفه ای
  • بدون پیش نیاز
  • پشتیبانی دائمی
  • تضمینی(اگر تمام تمرین های دوره را انجام دادید وبه درآمد نرسیدید هزینه آموزش عودت داده میشود)
محبوب